مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کرونا ویروس و سرطان!

کرونا ویروس و سرطان!

بیمار سرطانی

مهمترین چیزی که افراد مبتلا به سرطان باید به آن توجه کنند این است که از اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع COVID-19 استفاده کنند. مگر اینکه پزشک معالج دیگری بگوید ، لازم نیست اقدامات احتیاطی خاصی انجام شود. امروز در مورد کرونا ویروس و سرطان صحبت خواهیم کرد.


خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن

یکی از افسانه های مربوط به coronavirus افسانه ای است که تنها افرادی که به طور جدی روی آن ها تأثیر گذاشته بزرگسالان مسن هستند. با این حال ، این امر مورد تایید نیست. هر فردی که دارای سیستم ایمنی ضعیف است بیشتر در معرض خطر ابتلا به COVID-19 قرار دارد. این موارد شامل افراد مبتلا به سرطان یا افرادی است که معالجه خاصی راجع به این بیماری انجام می دهند.


هر ویروس ابتدا باید بر سیستم ایمنی هر فرد غلبه کند تا در ارگانیسم مستقر شود و باعث بیماری شود. این مسئله شامل کروناویروس جدید و معروف که اکنون با نام SARS-CoV-2 شناخته می شود ،نیز میشد. در افراد مبتلا به سرطان و سایر بیماریهای مزمن ، دفاع ها ضعیف تر هستند. افرادی که تحت درمان قرار می گیرند و مصونیت خود را پایین می آورند نیز از ضعف دفاع برخوردار هستند.


تأکید بر این نکته مهم است که مبتلایان به سرطان خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری ندارند. این افراد خطر ابتلا به ویروس را دارند. اما اگر به این بیماری آلوده شوند ،در معرض خطر بیشتری قرار دارند که منجر به علائم بسیار سنگین تری می شود.


چگونه از افراد مبتلا به سرطان محافظت کنیم ؟


در مورد اقدامات پیشگیرانه هنگام صحبت با کرونا ویروس و سرطان تفاوت های عمده ای وجود ندارد. اصولاً این افراد باید همان کاری را انجام دهند که هر کس دیگری انجام می دهد ، اما باید آن را سختگیرانه تر انجام دهند. بهترین راه برای محافظت از خود جلوگیری از تماس اجتماعی در حداکثر سطح است. جداسازی و فاصله از راههای ایده آل برای جلوگیری از آلوده شدن به ویروس است.


وقتی در مورد اجتناب از تعامل با افراد دیگر صحبت می کنیم ، ما فقط در مورد تماس های شما با بیگانگان صحبت نمی کنیم. این شامل اعضای خانواده و کسانی است که بخشی از روال عادی فرد هستند نیز میشود. علاوه بر این ، این بدان معنی است که اگر کاملاً مطمئن نیستید که شخص دیگر آلوده نباشد ، از آنها با آغوش باز استقبال نکنید.


در صورت امکان ، ایده خوبی است که هنگام خرید بسته های خود از دستکش یکبار مصرف استفاده کنید. در صورتی که شخص بنا به دلایلی مجبور به ترک خانه خود شود نیز همین موضوع صادق است. این اقدامات از یک منطق ساده پیروی می کنند: هرچه افراد کمتر در معرض ویروس قرار بگیرند ، احتمال ابتلا به آنها نیز کمتر می شود.


سیستم ایمنی بیماران انکولوژی تحت درمان ضعیف است ، که ممکن است منجر به عوارضی در موردی مانند ویروس کروناویروس شود.


بهداشت یک فاکتور بسیار مهم است


تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین

SARS-CoV-2 نسبت به آب و صابون بسیار حساس است. این میکروارگانیسم ها دارای غشای بیرونی متشکل از روغن چربی هستند - که با صابون به راحتی از بین می رود. بدون این غشای بیرونی ویروس از بین می رود. بنابراین ، شستن دستان از همیشه مهمتر شده است.


در پاسخ به این پیشنهاد ، بسیاری از افراد سؤال می کنند که آیا ویروس باید از طریق پوست وارد بدن شود ، زیرا لازم است دستان خود را بشویید. پاسخ خیر است. این اقدامات بهداشتی به دلایلی که ما با استفاده از یک مثال توضیح خواهیم داد مهم است:


بیایید بگوییم پستچی بیمار است و در نزدیکی بسته ای که قرار است تحویل دهد سرفه می کند. شخصی که بسته را دریافت می کند از آن آگاهی ندارد و بسته را بدون هیچ احتیاطی دریافت می کند. ممکن است ویروس به دست گیرنده سرایت کند ، اما این مسئله برای آلوده شدن به ویروس کافی نیست. اما اگر بعد از آن فرد صورت را لمس کند ، SARS-CoV-2 این فرصت را دارد که از طریق دهان ، بینی یا چشم وارد بدن شود. این امر باعث آلودگی خواهد شد.


ما معمولاً به آنچه که در طول روز لمس می کنیم توجه کامل نمی کنیم. بنابراین بهتر است مرتباً دستان خود را بشویید. اگر هنوز ویروس دارید ، از بین می رود و خطری نخواهد بود. حتی اگر در حال حاضر ویروس در دستان شما نباشد ، هنوز بدست آوردن عادت دست شستن ایده خوبی است. از این گذشته ، ممکن است شما امروز ویروس نداشته باشید. با این حال ، شاید فردا به آن آلوده شوید.


شستن دستان خود با آب و صابون یکی از اقدامات مؤثر در برابر کورو ویروس است.


سایر اقدامات كنترل


مؤسسه سیستم های پیچیده نیو انگلستان ، یکی از مراکزی که چندین ماه است که پیشنهادات را جمع می کند ، توصیه می کند با شروع از خانه خود ، مناطق امن ایجاد کنید. این به سادگی به معنای اطمینان از ورود ویروس به خانه یا منطقه خاص شما نیست.


بهترین راه برای دستیابی به این هدف ، اطمینان از این است که هرکسی که در یک خانه زندگی می کند یا اغلب در یک منطقه است ، از توصیه های بهداشتی پیروی میکند. این همچنین بدان معنی است که شما دیگر میهمان را نمی پذیرید. اگر میهمانان می توانند وارد خانه یا منطقه شوند باید از ماسک استفاده کنند ، دستان خود را بشویند و فاصله بدنی خود را حفظ کنند.


همچنین تمیز کردن سطوح و اشیایی که افراد نسبتاً لمس می کنند بسیار مهم است. به سادگی می توانید این موارد را با یک صابون یا پارچه خیس شده در سفید کننده پاک کنید ، به خصوص که باید به دستگیره درها و سوئیچ های لامپ توجه کنید.


بیماران باید در این زمان که صحبت از سرطان و کرونا ویروس می شود ، بسیار مراقب باشند. با این حال ، وحشت زده شدن ، وسواس یا اجازه دادن به ورود افکار منفی به ذهنتان کار درستی نیست. همه چیز برای پذیرش عادت های جدید فرا می رسد مطمئن باشد!


ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده