بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جلوگیری از تجمع لباس در کمد

جلوگیری از تجمع لباس در کمد

نکاتی برای جلوگیری از تجمع لباس در کمد شما


لباس های جمع شده نه تنها فضای کمد شما را می گیرد بلکه انرژی شما را نیز به خود اختصاص می دهد. در این مقاله بهترین نکات برای جلوگیری از جمع کردن لباس هایی که نمی پوشید ، با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان مطلب مرتبط نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان

اگر تصمیم به تنظیم مجدد منزل خود گرفتید ، ما بهترین توصیه را به شما می دهیم تا از جمع شدن لباس در کمد شما جلوگیری شود.


بسیاری از افراد برخی از لباس خود را فقط نگه می دارند و هیچ وقت نمیپوشند. این ممکن است به این دلیل باشد که آن لباس ها اوقات خوشی را به شما یادآوری می کنند ، فکر می کنید می توانید دوباره آنها را بپوشید و ممکن است وقتی به کار آیند.


برای جلوگیری از تجمع لباس های غیرضروری در کمد خود ، ادامه این نکات را دنبال کنید. آنها بسیار مفید هستند!


نکاتی برای جلوگیری از تجمع لباس در کمد شما


قبل از شروع ، اطمینان حاصل کنید که وقت کافی دارید ، زیرا برای انجام اولین کار خود - تمیز کردن عمیق کمد- به این زمان نیاز خواهید داشت!


حال بیایید این نکات را اجرا کنیم که از تجمع لباس در کمد شما جلوگیری کند!


1. کمد لباس خود را برای جلوگیری از انباشت لباس وارسی کنید


اولین قدم برای جلوگیری از تجمع لباس در کمد شما ، دیدن این است که چه لباس هایی دارید. تازه کردن حافظه به شما کمک می کند تا از انجام خریدهای محرک جلوگیری کنید واز خرید دو یا چند لباس دیگر که چیزی به کمد شما اضافه نمی کند ، خودداری کنید.


2. لباس هایی را که می خواهید نگه دارید انتخاب کنید


چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

با خود رو راست باشید که آیا واقعا این لباس را میپوشم یا صرفا برای اینکه از آن خاطره ای خوش دارم یا بابت هزینه ای که صرف آن کردم دلم نمی آید آن را کنار بگذارم؟


از آنچه که هیچ نمی پوشید خلاص شوید مثلا لباس هایی که خیلی تنگ یا گشاد هستند یا آنهایی که زیاد پوشیده اید و دیگر مطمئن هستید پوشیده نخواهند شد.


این لباس ها را کنار بگذارید بدون اینکه فکر کنید دو یا سه سال دیگر به آنها احتیاج خواهید داشت یا خیر.


در اینجا ترفندی برای انتخاب لباس هایی که قرار است در کمد بمانند به شما فرا میدهیم : از خود بپرسید که در هنگام پوشیدن آنها احساس راحتی یا جذابیت دارید یا نه. سوال واقعی این نیست که آیا شما برای اولین بار که آن لباس ها را خریدید آنها را دوست داشتید یا خیر بلکه سوال اینست که آیا اکنون آنها را دوست دارید یا نه؟


هر لباسی که می پوشید باید متناسب با سبک شما باشد و راحت و کارآمد باشد. شما باید مطمئن شوید که آن را می پوشید!


برای اینکه از حس بد کنار گذاشتن برخی از لباس ها که دوستشان دارید اما از آنها استفاده نمیکنید خلاص شوید،آنها را مرتب کرده و به خریریه ها ببخشید.


3. میتوانید لباس هایی را که دیگر استفاده نمیکنید به نحوی بازیافت کنید


اگر یک پوشاک آسیب دیده است و نمی توان آن را اصلاح کرد ، آن را از کمد خود جدا کنید. می توانید این لباس را بازیافت کنید یا از آن برای صنایع دستی استفاده کنید. از یک تی شرت پاره شده می توان برای تهیه لباس عروسک فرزندتان یا تزئین یک کیسه خرید خانگی استفاده کرد.


اگر ماهر هستید و عاشق خیاطی هستید ، می توانید قطعات مختلفی را که دیگر نمی پوشید ترکیب کنید و لباس های جدید بسازید. شما فقط به مهارت ، خلاقیت و تخیل نیاز دارید.


4. لباس های خود را به خوبی سازمان دهید


قرار دادن تقسیم کننده روی قفسه ها به شما در سازماندهی صحیح لباس کمک می کند. لباس های خود را تا حد امکان در دید خود قرار دهید تا بتوانید هر آنچه را در اختیار دارید ببینید.


لباس های ظریف خود را روی چوب لباسی آویزان کنید. اگر فضای زیادی ندارید میتوانید چند لباس را به یک چوب لباسی آویزان کنید در این حالت می توانید فضای بیشتری را در کمد خود خالی کنید.


کفش های خود را به صورت جفت قرار دهید. حتی می توانید آنها را در جعبه ها با عکس هایی در جلوی آنها نگهداری کنید. به این ترتیب ، انباشته کردن آنها و صرفه جویی در فضای آن آسان تر خواهد بود.


5- هر فصل لباس های خود را در کمد عوض کنید


چرا باید تابستان پالتوهای خود را در کمد نگه دارید؟


یک روز زمان بگذارید تا تغییرات فصلی انجام شود. می توانید لباس های خود را که در این فصل استفاده ندارند درون چمدان قرار داده یا با استفاده از جعبه هایی آنها را در انباری قرار دهید و تا زمانی که فصل آنها فرا رسند تا دوباره از آنها استفاده کنید.


6. فقط چیزهایی را که لازم دارید برای جلوگیری از انباشت لباس در کمد خود ، خریداری کنید


از توجه کردن به تخفیف ها خودداری کنید. بعضی اوقات ، ما می دانیم که می خواهید یک تی شرت ارزان بخرید زیرا نمی خواهید تخفیف را از دست بدهید. با این حال ، شما باید این عادت ها را تغییر دهید تا در همان تله هایی قرار نگیرید که باعث شده لباس هایتان در کمد انباشته شوند.


فقط کافی است هر از گاهی به آنچه نیاز دارید بپردازید و خود را دلبسته نکنید ، اما همیشه به خاطر داشته باشید، باید از آنچه می گیرید استفاده کنید ، آنها نباید در قفسه شما بمانند.


ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده