بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رژیم هایی که به جای کاهش وزن باعث افزایش وزن میشوند

رژیم هایی که به جای کاهش وزن باعث افزایش وزن میشوند

مردم همیشه در تلاشند رژیم های جدیدی برای کاهش وزن ایجاد کنند. نکات ، توصیه ها و دستور العمل های زیادی وجود دارد که گفته می شود به کاهش وزن یا ماندن در همان وزن کمک می کند. اما اینها همیشه کار نمی کنند. دلیل این امر این است که برخی از انواع غذاهای رژیمی وجود دارد که بدون اطلاع شما باعث افزایش وزن شما می شود.


برای نگاه گسترده ، برخی از غذاهایی که همیشه باید از آنها پرهیز کنید کلوچه ، آب نبات ، مواد غذایی چرب و شکلات هستند. افرادی که هر روز این غذاها را مصرف می کنند اغلب قربانی چاقی می شوند. با این حال ، انواع دیگری از مواد غذایی وجود دارد که شما را به افزایش وزن می رساند ، اگرچه آنها جزو مواد غذایی سالم محسوب میشوند.

تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین


رژیم های کاهش وزن سالم


وقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که چربی ها ، دسرها ، نوشیدنی های گازدار و چیزهای شیرین را از رژیم غذایی خود به طور کلی خارج کنید. به جای آن شما باید غذاهای سالم را ترجیح دهید.


با این حال ، بیشتر غذاهایی که فکر می کنیم سالم هستند ، در واقع سالم نیستند. صدماتی آنها به ما وارد میکنند تقریباً مشابه غذاهای شیرین و آرد است.


آملیا وینسلو ، یک متخصص تغذیه و سرآشپز ، در مورد غذاهایی صحبت می کند که شناخته شده هستند که از کاهش وزن حمایت می کنند اما در واقع تأثیر متضادی دارند. همه آنها در واقع غذاهای رژیمی هستند که باعث افزایش وزن می شوند.


5 غذای رژیمی که می تواند باعث کاهش وزن شما شود


1. نوشیدنی های رژیمی


محققان معتقدند وقتی چیزی شیرین می خوریم و می نوشیم ، بدن ما انتظار کالری دارد. هنگامی که این نوشیدنی ها حاوی قند نیستند ، بدن ما با کند کردن متابولیسم ، به این امر پاسخ می دهد. این باعث کاهش سطح انسولین می شود و باعث افزایش وزن می شود.


پس چه چیزی را باید به جای آن بنوشید؟

بیشترین نوشیدنی توصیه شده آب است. علاوه بر این ، می توانید یخ سرد یا آب و لیمو را امتحان کنید


خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن

2. انواع غذاهای رژیمی "کم چربی"


هنگامی که مردم محصولات کم چربی می خرند ، معمولاً آن غذا را 30 درصد بیشتر مصرف می کنند. بنابراین ، ترجیح آنها به آنها كمك نمی كند و باعث میشود بیشتر مواد غذایی دریافت کرده و سریع تر چاق شوند.


بنابراین ، مهم است که به بخش های خود توجه کنید و در ضمن مهمترین نکته آن این است که اندازه آن کنترل شود.


3. ماست طعم دار


بسیاری از مردم فکر می کنند که ماست به دلیل باکتریهای سالم موجود در آن به هضم غذا کمک می کند. این درست است ، اما بهترین گزینه همیشه ماست طبیعی است.


ماست های طعم دار معمولاً با استفاده از شکر و شربت بیش از حد شیرین می شوند. یک جایگزین خوب اضافه کردن میوه تازه به ماست طبیعی است.


4- میوه های بسته بندی شده


شرکت ها می دانند وقتی میوه ها را بسته بندی می کنند ، ماندگاری آنها طولانی نخواهد بود. به همین دلیل ، آنها اغلب شربت ذرت با فروکتوز زیادی را به میوه اضافه می کنند تا عطر و بوی آن حفظ شود.


خوردن میوه های تازه و فصلی همیشه بهترین گزینه است.


5- نوشیدنی های ورزشی


ورزشکاران بیشتر این نوشیدنی ها را مصرف می کنند و مردم تمایل دارند فکر کنند که این نوشیدنی ها سالم هستند. اما تمام آنچه شما می نوشید شکر و آب است. این بدان معناست که کالری بیشتری دریافت می کنید.


این نوشیدنی ها فقط برای کسانی که از نظر جسمی ورزش می کنند توصیه می شود زیرا آنها قندی را که شخص هنگام تمرین از دست می دهد جایگزین می کنند.


اینها نمونه های کاملاً واضحی از غذاهای رژیمی هستند که منجر به افزایش وزن می شوند. ما برای رسیدن به هدف خود نکاتی را برای شما بیان خواهیم کرد. آنها را به خاطر بیاورید تا وزن خود را کاهش دهید.


نکاتی که برای کاهش وزن نکاتی را که نباید فراموش کنید


هیچ چیزی به عنوان "چربی سوز" وجود ندارد. تمام محصولات ، غذاها و مکمل ها فقط می توانند رژیم کم کالری را تکمیل کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند تا زمانی که شما در یک رژیم غذایی شخصی سازی شده و کاملاً طراحی شده مؤثر هستید موثر باشند.


به کربوهیدرات ها بله بگویید. کربوهیدرات برای بدن بسیار مهم است ، حتی اگر در رژیم غذایی باشید. بهتر است محصولات غلات کامل را انتخاب کنید که به شما در دریافت فیبر و مواد مغذی بیشتر کمک می کند.


همچنین شما باید از روغن استفاده کنید و شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها کیفیت بالایی دارند. روغن به روش متوسطی مورد نیاز است. به همین دلیل باید سعی کنید از روغن زیتون برای سالاد یا پخت غذای خود استفاده کنید.


شام دشمن شما نیست. درست همانطور که روزانه با صبحانه شروع خوبی دارید ، باید با شام یک نزدیکی قوی داشته باشید.


شام مهم است زیرا ، در حالی که بدن شما در خواب است ، به طور متوسط ​​8 ساعت بدون خوردن چیزی می گذرد. در این مدت به انرژی لازم برای عملکرد بدن نیاز خواهید داشت.


نتیجه


به یاد داشته باشید ، این فقط مربوط به دریافت کالری کمتر نیست. همچنین مهم است که کالری مصرفی خود را بسوزانید. با این حال ، این بدان معنی نیست که باید به ورزشگاه بروید. لازم نیست یک ورزشکار حرفه ای باشید.


فقط مثلاً شروع کنید تا پیاده روی کنید ، از پله ها بالا بروید ، در کوه و ساحل قدم بزنید. بدن ما برای حرکت طراحی شده است. اگر ورزش می کنید ، ممکن است در حین رژیم غذایی کمی غذای بیشتری مصرف کنید.


ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com

تگ ها :   رژیم
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده