بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فواید نوشیدن آب گرم با عسل

فواید نوشیدن آب گرم با عسل


آیا می دانید شروع روز با یک لیوان عسل گرم به تقویت متابولیسم و ​​کاهش وزن شما کمک می کند؟


خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن

نوشیدن یک لیوان عسل گرم هر روز کمک بزرگی به ما می کند. نوشیدن عسل گرم به همان اندازه مؤثر است.


وقت بیدار شدن وقت نداریم کارهای زیادی انجام دهیم. هر آنچه را که در کنار قهوه خود قرار می دهیم می خوریم و بدون اینکه بدن خود را برای روز آماده کنیم خانه را ترک می کنیم. شروع روز با یک لیوان عسل و آب گرم می تواند مزایای بسیاری برای ما به همراه داشته باشد.


علاوه بر این ، اگر این نوشیدنی را با یک صبحانه متعادل و مغذی ترکیب کنیم ، خانه را با انرژی بیشتر ، یک سیستم ایمنی قوی تر و مقاوم تر ترک می کنیم. در مقاله امروز ما 5 دلیل عالی برای نوشیدن عسل گرم هر روز را برای شما پیشنهاد خواهیم کرد.


1. می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند


همانطور که می دانید ، عسل جایگزین شکر می شود. سرشار از اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و مواد معدنی است. بدون شک ، این رژیم را پشتیبانی می کند و به کاهش کالری کمک می کند ، و این باعث می شود وزن ما کاهش یابد. شروع روز با یک لیوان آب گرم با عسل باعث افزایش این کارکردهای اساسی می شود که به ما در کاهش وزن کمک می کند:


بدن را تمیز می کند.

نیازهای قند شما را برآورده می کند.

باعث بهبود هضم و جلوگیری از یبوست می شود.

یک منبع عالی انرژی برای ما است که بتوانیم بیشتر فعال شویم.


در نتیجه ، اگر می خواهید وزن خود را به روش سالم کاهش دهید ، می توانید با اضافه کردن یک چوب دارچین به آب گرم و عسل آن را بنوشید. این ترکیب را هنگام بیدار شدن و قبل از خواب درست کنید. بنابراین متابولیسم شما قوی تر و سریع تر خواهد شد.


2. سیستم گوارش را بهبود می بخشد

تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین


همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر کردیم ، برای بدن شما بسیار مفید است که هنگام بلند شدن صبح یک لیوان آب و عسل گرم روی معده خالی بنوشید. این مزایا شامل بهبود دستگاه گوارش میشود.


ساعات صبح زمانی است که آنزیم های هضم کننده بسیار مهمی در مورد اجزای طبیعی و آنزیم ها هستند. عسل گرم همچنین به شل شدن بعضی از سموم چسبیده به روده کمک می کند.


همچنین به خلاص شدن از آخرین ضایعات باقی مانده در بدن کمک می کند. به لطف روده های تمیز کننده و معده حفظ شده ، غذای خود را بهتر هضم می کنیم و عناصر مغذی را بهتر جذب می کنیم.


همچنین ، نباید فراموش کنیم که عسل یک آنتی بیوتیک طبیعی است. بنابراین عسل بسیار به ما کمک می کند تا با باکتری هایی که باعث ایجاد عفونت در معده می شوند مبارزه کنیم.


3. تحریک و تقویت سیستم ایمنی


شایان ذکر است که آب گرم وعسل باید هر روز به طور مداوم مصرف شود تا کارآیی آن مؤثر باشد. این بهترین روش برای ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه موجود در بدن است.


اینها می توانند مکانیسم های دفاعی بدن را افزایش داده و با عوامل بیماری زایی که ما را تضعیف می کنند ، مبارزه کنند. نباید فراموش کنیم که این داروی طبیعی همچنین به عنوان یک تنظیم کننده داخلی عمل می کند و به ما در رسیدن به تعادل کمک می کند.


نمونه ای از این میزان سطح کورتیزول است که به کاهش استرس در بدن کمک می کند. برای سلامتی خود ، می توانید هر روز سعی کنید یک لیوان آب گرم را همراه عسل بنوشید.


4- اثر آلرژی ها را کاهش می دهد


عسل همه آلرژی ها را از بین نمی برد. آنچه انجام خواهد داد ، کاهش علائم مانند سرفه ، گلو خشک ، آسم و تحریک پذیری است. همچنین از بدن ما در برابر عناصری که بر روی آن تأثیر منفی می گذارند محافظت می کند.


5. باعث سم زدایی بدن میشود


ما می دانیم که دستور العمل های تمیز کردن بسیار محبوب هستند. با این حال ، توجه داشته باشید که هیچ یک از آنها به اندازه یک لیوان آب گرم که با آب نصف لیمو مخلوط شده ، به راحتی تهیه و مؤثر نمی شوند و کمی عسل اضافه می کنند.


اضافه کردن کمی آب لیمو به عسل و آب کمک می کند تا با بهینه سازی عملکرد کبد بدن را تمیز کنیم. علاوه بر این ، لیمو و عسل با آب گرم ترکیب می شوند و برای مجاری ادراری فایده ای دارند.


نکات مهم در مورد آب گرم وعسل:


عسل برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی شود.


هرگز این نوشیدنی را به جای وعده غذایی مصرف نکنید. این جایگزینی برای صبحانه نیست.


20 دقیقه بعد از نوشیدن آن،صبحانه عادی خود را میل کنید.


هرگز عسل را به آب جوش اضافه نکنید زیرا ترکیب شیمیایی عسل را تغییر می دهد. آب باید گرم باشد ، هرگز جوش نیاید.


همیشه عسل ارگانیک دریافت کنید. عسل فروخته شده در سوپر مارکت ها حاوی مقادیر زیادی قند ناسالم است.


ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com

تگ ها :   آب گرم با عسل
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده